Anette marie ny kjæreste

FACEBOOK-FLØRTET: Bloggeren Anette Marie Antonsen har vært. Hun kom sammen med sin nye kjæreste, Rune Haraldsen, bedre kjent . Så at hennes nye kjæreste er han som spiller den homofile presten i musikkvideoen til.

Anette Marie har jo en snapkonto som vi kan følge. Trampe er jo kjæresten din, mens Harald var en kamerat. Jeg vet at det er mange som er nysgjerrige på mitt forhold til barnefaren nå. Det skal dere slippe å være så mye lengre, for nå har jeg tenkt og .

Og Tigerstaden-Anette-Marie har allerede kjøpt bolig sammen med sin nye kjæreste. Anette-Marie avslørte i oktober til Seoghør. Elsker sitt nye liv med sin nye kjæreste . Tonje Mallaug Virker som om det er den nye kjæresten som. Bingo Bingo-Anette Marie: – Ja, jeg har fått meg kjæreste. TV 2-programmet Bingo Bingo har fått seg ny kjæreste.


Dette er kroppen min, sier Anette-Marie Antonsen. Hva tror du er det viktigste gutta ser etter i en dame (som kan bli kjæreste)? Og Tigerstaden-Anette-Marie har allerede kjøpt leilighet og flyttet sammen med sin nye kjæreste. VANT MOT VIF: Bloggeren Anette-Marie Antonsen veddet med Vålerengas ishockeylag og vant. Premien var en fotoshoot der alle gutta på . NY KJÆRESTE: Rune Haraldsen er sammen med kjendisblogger.


Anette Marie Antonsen, kjent fra TV-programmet . Anette-Marie Antonsen (27), kjent fra dokusåpen Tigerstaden, har flyttet til Romerike for å kunne bruke mer tid på sin nye lidenskap, boksing. SIDE2): Anette-Marie Antonsen har en av Norges største mammablogger med rundt 10. Se og hør: - Janne Formoe har fått ny kjæreste.


Parketten var fin som ny og det samme var tapetet. Leiligheten hadde en god atmosfære, sier Anette-Marie Antonsen og ønsker RB Bolig velkommen inn i den . Anette Marie og HANS kommende kjæreste Tina? Views; Desiree Nilsson 7k Views; Treningsfrue 5.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker