Folie til bordplade

Se det store udvalg af Klæbefolie hos BAUHAUS. Selvklæbende folie kan bruges til alt mellem himmel og jord. Brug selvklæbende folie til hylder, døre, reoler, vægge, bord osv.

Eller hvis du har fundet et gammelt bord i genbrugsbutikken som du godt kan lide . I denne video viser vi det som en del af vores kunder på LargeFormat. Vi har et bredt sortiment af selvklæbende folie bl. Nice ja jeg overvejer faktisk også at folie min køkkenbordplade, sort bordplade er ikke rigtig mig.

Se nedenfor på siden, hvilken mængderabat du kan opnå ved køb . Jeg kunne selvfølgelig bestille det fra en bordplade fabrik på ønskede. Men kan jeg lægge en sort folie på toppen således det bliver pænt i . Se her hvordan du monterer folie på vinduer, eller på klistermærker på bilen. Men den anden dag slog det mig, at jeg kunne male benene hvide og sætte selvklæbende marmor folie på bordpladen.


Der er virkelig den grimmeste bordplade i mit køkken. Køkkenet er fra start 70'erne, så der er selvfølgelig lidt skrammer i. Her finder du selvklæbende folier velegnet til montering på låger i bl. ForsideVareprøverFAQMontagevejledningerVilkårKontakt .

Jeg har fået en brugt skrivebordsplade, der uheldigvis har en kedelig dueblå farve. Jeg kunne godt tænke mig at gøre den hvi men da det . Synes ikke jeg kan finde noget flot folie, men hvad med tapet? Du kan også overveje at skifte bordpladen u og så gemme den oprindelige i . Mat folie kan bruges på præcis samme måde som almindelig folie – du kan klistre det på væggen, bordpladen eller skabet. Vi tænker at enten lægger vi en ny bordplade (evt i hvid), eller også beklæder vi lågerne med folie og skifter bordpladen også. Folie er genialt til at forny de slidte og kedelige køkkenlåger, forvandle en gammel bordplade eller hvad du nu kan finde på.


Folie til plane overflader, høj kvalitetsfolie. MDF plader, vinduer, pvc-plader og mange andre formål, blot skal der hvor . Her er et eksempel med dekorationsfolie på monteret på en bordplade. Noget du kan gøre selv, hvis du er lidt fingersnild. Montering af dusted folie på vinduespartier. Hjemmelavet 'marmor' bord på minutter – DIY.


Jeg har købt en rulle lys grå marmor folie, som blandt andet kan købes i denne webshop. Flere og flere vælger at give køkkenet et helt nyt look med folie. Markedet er eksploderet med selvklæbende folietyper for enhver smag. Jeg plejer at tørre mit bord af med en tør eller let fugtigt klu og det kan det godt tåle, så længe det ikke er hver dag. This Pin was discovered by PRIK STREG.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. I vores folie designer kan du se, hvordan din wallsticker kommer til at se ud.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker