Hvordan lage syltepresse

Det kan være mange måter på hvordan presse sylte. Jeg har ingen syltepresse, men finner som oftest noe som lar . For deg som vil lese hvordan du enkelt kan.

Ifjor fikk jeg syltepresse til jul av mammaen min! Jeg hadde et stort ønske om å lære meg å lage julesylte oglette land og strand etter en som var i god stand før jul ifjor. Vel, i kveld så var det tid for å lage sylteflesk, eller som enkelte kaller.


Så treng du enten ei syltepresse, eller som meg, så bruker eg brødformer.

Ingen jul uten hjemmelaget sylte, uansett hvor travelt man måtte ha det. Og for de som tror at det er vanskelig å lage egen sylte, så tar dere feil . Dette styrer man helt selv etter hvor kryddret man ønsker sylta. Dette har jeg alltid hatt lyst å lage, men ser jo ut som ett litt stort prosjekt.


Men, du behøver jo ikke lage alle slag selv, det finnes mye godt julepålegg ute i. Finn frem bestemors syltepresse eller skaff deg en ny og lag en sylte. Noen som vet hvor jeg får tak i syltepresse i disse dager? Men hjertelig takk, Mei, jeg tar kontakt sporenstreks hvis jeg skal lage!


Musefellebil er en av de morsomste byggeaktivitetene til Regnmakerne.

Dette er en oppskrift på en kjempegod sylte, som er enkel å lage. Men setter veldig stor pris på om du gidder å fortelle meg hvordan det gikk og om . Mest relevant, Dato, Pris lav-høy, Pris høy-lav. Ribberullen må stå kjølig over natten, så husk å lage den minst én dag i forveien. Avkjøl rullen litt før du legger den i press i en syltepresse, eller noe annet som.


Men i deres oppskrift står det ikke noe om hvordan man får rullen til og henge . Jeg har tenkt å bruke min mors syltepresse ,og trenger derfor din private. Det ser du på hvor mye blod som trekker ut. En syltepresse går også bra - eller man kan . Noen er mer avanserte, mens andre er enkle å lage selv.


Har du ikke en syltepresse, trenger du to skjærefjøler eller to plankebiter og noe . Legg den så i syltepresse og skru til gradvis, en omdreining hvert 15.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker