Hvor får man kjøpt syltepresse

Mest relevant, Dato, Pris lav-høy, Pris høy-lav. Hei, - er det noen som vet hvor man får kjøpt presse til lammerull? Noen som vet hvor jeg får tak i syltepresse i disse dager?

Mamma kjøpte en på Fretex for ikke så lenge siden. Er overrasket over hvor enkelt å hvor lite arbeid det var å lage dette, så dette skal. Da får jeg mulighet til å justere min oppskrift og framgangsmåte :wink:.


Kjøkkenet ligner mest på en scene fra en skrekkfilm når man lager sylte,.

At det går an å få kjøpt slike moderne og fine syltepresser var nytt for meg. Jeg har tenkt å bruke min mors syltepresse ,og trenger derfor din private oppskrift som jeg håper du vil dele med meg. Bestill grisehode i god ti slik at du får det når det passer. Det ser du på hvor mye blod som trekker ut.


Da har man ferdig en kokt kold lake av l. Jeg har ingen syltepresse, men finner som oftest noe som lar seg bruke. Men mye av smaken og det som gjør sylten god er lake man lager og lar den ligge i. Skal se om jeg får skrevet opp mål og mengde av ingrediensene til. Kunne jo kjøpt den som Gilde lager eller lign, men de liker jeg ikke.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker