Plante om monstera

Monstera er en pragtfuld plante, når den trives godt. Den bliver nemt, selvom det tager sin ti op mod 2½ m som stueplante. Køb din Monstera i dag og få den leveret til døren med Greenify.

Monstera Deliciosa ligner en plante der kræver ekstremt grønne fingre, men det er faktisk en af de nemmeste stueplanter du kan have. Stor guide til den populære Monstera Deliciosa Fingerfilodendron plante. Kaktus og sukkulenter er kendt som planter, som selv den værste.


En plante jeg ind i mellem forveksler med en Monstera, men som faktisk er en anden 'species' under navnet: Philodendron ser sådan her ud:.

Jeg har lavet en lille og meget simpel guide til jer i dag, der handler om, hvordan man deler sin Monstera plante i to. I denne tid går Monstera-planten sin sejrsgang i den danske hjem. Den grønne stueplante er så populær, at den flere steder meldes udsolgt.


Jeg var kommet i tvivl om hvorvidt jeg havde den rigtige plante, da jeg har set mange der er meget større og med mange flere “huller” i bladene.

Monstera planten kan let overvandes, så det mest optimale er at lade den. Perler på snor' er en ret unik plante, der er kendetegnet ved sine . Køb og salg af Monstera i Planter på DBA. Find nyt og brugt indenfor Planter til billige priser på DBA.


Læs her mere om hvordan du kan få dine blomster og planter til at formere sig. Flotte stueplanter og indendørs planter kan du købe online hos os. Planter, planter, planter og atter planter. Kan vi virkelige blive ved med at elske denne trend og vil den blive ved med at udvikle sig? Her har jeg lavet en oversigt over populære, grønne planter, som efter.


Jeg er virkelig forelsket i min Monstera og vil gerne have flere af dem. Monstera Deliciosa, Dekorativ og trendy grøn plante. Monstera er velegenet til den trendy boligindretning. Skab liv og glæde med flotte grønne planter fra IKEA.


I vores varehuse har vi masser af blomster, potter og planter på lager. Monstera - en blomst værelse, der tilhører klassen af ​​tropiske planter.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker