Zamioculcas stikling

Zamioculcas - det er meget modstandsdygtig plante, der kræver lidt pleje. I kombination med konventionelle violer det skaber en reel balkon på . Kan man tage en stikling - eller hva pokker sådan noget nu hedder - fra en.

Zamioculcas er de senere år blevet en populær trendplante i . This is a Plant that i LOVE and is so easy to grow it seems to tolerate anything. Jeg skal se om der er liv i de stiklinger af det gamle gummitræ jeg har. Zamioculcas kan jeg også anbefale, dejlig plante og den er så vidt jeg .

I naturen Zamioculcas har en speciel måde at reproduktion: vegetativ formering af blade stiklinger. Jeg har en flott smaragdplante her, og synes de er veldig fine. Denne har jeg plantet om i større potte og den begynner å bli stor og flott.


Stikling av Zamioculcas - Hus og hage - Kvinneguiden Forumforum. Noen som vet hvordan jeg tar stiklinger av en Zamioculcas? Jeg leser at man kan dele den, men jeg er visst veldig grønn, for jeg skjønner ikke . Urteagtige stiklinger af fx paletbla flittiglise og basilikum får hurtigt rødder både i et. Crossandra infundibuliformis og zamioculcas Zamioculcas zamiifolia.


Zamioculcas zamiifolia er en charmerende bladplante, der også har et ganske charmerende navn, - når først man får det lært.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker