Hæklede kugler opskrift

Da jeg for nylig blev spurgt af min søster, om jeg kunne hækle en kugleranke, var. Omkring stålingen har jeg hæklet et langt stykke med fastmasker af en bredde på 7fm, også én vendemaske. For i dette tilfælde har jeg kreeret mig en ny hækleopskrift på, hvad jeg vil.

Hæklet kugle gratis hækle opskrift opskrift. Disse kugler er hæklet omkring Styropor kugler. Kuglerne er lette, og holder formen frem for at fylde . Her er en samlet opskrift på både kugler med styropor kugler, samt med alm.

Her får du en guide til, hvordan du hækler en lille kugle. Opskriften kan varieres i det uendelige med farvevalg og andet. Hvis du bruger min opskrift, så skriv endelig en kommentar her på indlægget, så linker jeg til dig :-) Materialer.


Kuglerne er hæklet i fm; udtagning med de sædvanlige fm pr. Nu har jeg forsøgt mig med denne opskrift et par gange, og jeg er .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker