Bleiemappe mønster

Babynest var levert i helg, jeg sydde tillegg en bleiemappe siden det var litt stoff til overs. Bleiemappen har plass til 3-bleier og våtservietter .

Jeg har enda ikke klart å lage mønster riktig i pdf. Jeg sydde bleie mappe etter eget hode idag. Denne allerede solgte Slange-Lars har vært en tur i blåbærskogen =P Har fått noen spørsmål om størrelsen på .

Det du trenger for å lage en bleiemappe er: m fast. Foto: Vivian Tran Sy en praktisk bleiemappe. Jeg fant mønster på en bleiemappe på et utenlandsk nettste men den så så liten ut. Har derfor tatt utgangspunkt i målene på et mønster fra . Det har gått i bleiemapper og noen andre småprosjekter. Her kan du få se bleiemappene jeg har laget også skal jeg snart skrive om de andre småprosjektene.


Vi formet hjerter, sirkler og firkanter som vi etter på kjevlet en heklet duk forsiktig nedi for å få et fint mønster på. Frida er over år, og jeg har sluttet å fly rundt.

Posts about bleiemappe written by skrobbaknuden. Tatt utgangspunkt fra hennes mønster, og gjort litt egne vrier. Stellematte i samme mønster som #bleiemappe. Her finner du bleie mappe, ob etui, bindmappe m. Dongeriveske med rødprikkete fór, sydd etter mønster fra michellepatterns. Denne allerede solgte Slange-Lars har vært en tur i blåbærskogen =P Har fått noen spørsmål om størrelsen på denne.


Kommer tutorial plutselig, men underveis . Fikk et tips fra en tidligere kollega at det var mange inne på en fb gruppe som etterlyste bleiemapper. Praktisk bleiemappe med plass til 3-bleier på den ene siden, og våtservietter på den andre siden.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker