Biltema epoxy primer

Er der nogen der har erfaring med Biltema 2K Epoxy maling (varenummer: 36-532)? Kan autolak hæfte på det, selvom det er epoxyprimer? Som je_ns skriver er Biltemas epoxy grunder og toplak ganske glimrende til en rigtig .

Maling af gammel glasfiber jolle - Lav-det-selv. Giver en effektiv beskyttelse mod vandind trængen i . Hey, er der nogle der har erfaring med denne epoxygrunder fra biltema? Vil gerne vide om den er lige så god som hempel light .

Kig ud i dit lokale Biltema varehus og gå på opdagelse. Epoxyprimer 2-komponent epoxygrundmaling. M Ekstra oven på en alm epoxyprimer eller på en gl. Nya skrov måste sluthärda före behandling med epoxiprimer, 5–veckor beroende på typ av.


Alt ligger til rette for epoxyprimer, men hva skal en velge? Bunnstoff: kobberbasert bunnstoff 15- pr liter (Biltema) Primer: Jotun Antipest . Den epoxy fra Biltema er jeg igang med at smøre på mit Golf karrosseri - har læst gode ting om den. Men har ikke rigtig nogle erfaringer med . Enden på spekulationerne blev at jeg kørte i Biltema og købte liter.


Spørsmål om Biltemas laminerings epoxy og epoxyprimer. Jeg har malet mit med det fra Biltema det holder rigtigt fint selvom jeg kører med donkraft. Hvis der er opstigende fugt epoxyprimer man inden spartling med en . Jag använde Biltemas epoxigrundfärg 20på våren och den sitter kvar.


Eller brug noget 2-komponent polyurethan, fra Biltema.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker