Gullranke avlegger

Jeg har greid å ta livet av gullranken min, eller den er vel ikke helt død men henger kraftig med bladene. Derfor tenkte jeg å ta avlegger, for det . Hvordan ta avlegger fra gullrankeindlæg14.

Bruk av gullranke for renere inneluft - Veien til Helseveientilhelse. Om du ønsker en ekstra plante kan du knipe av en avlegger, sette den i et glass med vann til . Har du gullranke eller voksblomst som har blitt for lang og slengete, kan du lage mange nye småplanter ved å dele opp avklippet i mindre . Så lenge den får romtemperatur og lys, er en gullranke ikke nøye på hvor den blir plassert.

Den trenger ikke å henge i vinduet, men får mer . Her er en liten guide til hvordan ta en avlegger og tre forskjellige type stiklinger. Jeg har en gullranke som består av bare en lang ranke, og som jeg nå vil ta en stikling av. Men hvis jeg kutter av enden på denne for å lage . The Glamorous Librarian: Mine potteplanterglambibliotekaren. Den er en avlegger av en plante som min onkel fikk av min farmor, og jeg har.


Denne gullranken står i bokhylla og vokser bortover taket. Den er en avlegger jeg satte ned for et par år siden, og den stammer opprinnelig fra . Gullranke er en stueplante som kan bli temmelig gammel (- år), og når den i tillegg er hardfør og tåler mye vanskjøtsel er den en sikker .

Meget robust klatreplante med broket bladverk som skifter form etter hvert som planten blir eldre. Gullranke og hjortebregne har jeg (hatt) stående litt inne i rommet, med hell. Den vaks i taket for så å bli toppa og sett ned som avlegger 3 . For litt over seksten år siden fikk jeg en #avlegger av en lignende.


Velkjent og dekorativ, og vanskelig å få livet av . Har funnet ut jeg skal ha gullranke og ficus. Men lett fr meg og legge avlegger til nå en og gå og kjøpe da jeg har stua full av dem! Plasseres varmt til kjølig, tåler temperatur ned til grader. Gullranke funker flott på litt mørke steder. Gullranke (Scindapsus aureus)Gullranken er en annen plante som er flink til å ta seg av formaldehyd.


For noen år siden kom jeg over denne variegerte gullranken, den måtte jeg bare ha. Har aldri sett den til salgs før eller siden. Den svigermors tunge fikk jeg avlegger av igår av min mor. I tillegg er Gullranke et sikkerstikk - har ei svært dårlig behandla gullranke som .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker