Hvor kjøpe eddik 35 prosent

Er ute etter edikk som inneholder 35- edikksyre eller noe. Prosenttallet forteller hvor mye eddiksyre flasken inneholder. Ifølge Giftinformasjonen selges også eddik i (også kalt eddikessens).

Er det noen plass som selger eddik i liters dunker? Eller skal jeg blande det ut 70prosent baterivann og prosent . Det finnes egne Hosta foreninger her i Bergen hvor du kan få tips og råd om. Jeg vet at andre kjøper eddiken og blander den 1: men jeg valgte ublandet.

Eddik er riktignok en syre, men en flaske kan umulig etse hull i en tank uansett materiale. Nei, skal jeg først kjøpe eddik, så kjøper jeg The real thing med en gang ;) -ØL. Tydeligvis alle UNNTATT Bunnpris har eddikessens.


Kjøpte meg sprayflaske og eddik i dag, men vil gjerne høre med dere. Vet ikke hvor mange prosent den står men etter hva de sa var det . Jeg kjøpte eddik som jeg spedde ut ca - 50. Fant en lapp igår hvor jeg hadde skrevet for en tid tilbake:del eddik og deler . Du kan selvsagt kjøpe sterkere varianter som er billigere ved at du kan vanne dem ut. Det selges vanligvis som eller prosent eddik.


Desinfiser krukker, containere, og vaser.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker