Hvor tidlig kan man ta eu kontroll

Her får du svar på ofte stilte spørsmål om EU-kontroll. Ja, du kan kontrollere bilen inntil fire måneder før fristen. Statens vegvesen at man mangler oversikt over godkjente kontrollorganer .

På den måten kan du til enhver tid ha full kontroll på når det er EU-kontroll frist på bilen din! Endel amerikanske SUVer og vans, opprinnelig registrert som det man. Når skal bilen kontrolleres, og hvor ofte?


Følgende kjøretøy skal til EU-kontroll første gang tidligst måneder etter at.

Må jeg ta med vinterdekkene til bilen dersom jeg kontrollerer den om sommeren? EU kontroll kan tas inntil måneder før kontrollmåneden. Norske biler må på såkalt EU-kontroll hvert annet år.


Men jeg har EU i okt, og vil sikre at den er helt iorden før den selges. Noen som vet om jeg kan ta det feks i august? Tidligst man kan ta eukontroll på bilenindlæg22.


Eu-kontroll - Kan man gå to steder for kontroll. Nå kan du gjøre som Arild Mathisen, gjøre unna EU-kontrollen i for. Men i Alfaz del Pi reklamerte et lokalt verksted med at de kunne gjennomføre norsk EU-kontroll.


Velkommen til debatt i morgen tidlig klokken 06:00. Annet bilrelatert: Jeg må godkjenne bilen min før august 06. Det jeg lurer på er hvor tid kan jeg ta EU-kontrollen?


Den lager noen spennende lyder - og jeg gidder ikke to verkstedturer. Så er det noen regel for når man kan ta EU kontrollen? Det er mye du kan sjekke selv, og ikke er det så vanskelig heller.


Den såkalte EU-kontrollen, eller periodisk kontroll av kjøretøy som det heter, kan være en.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mora blandare byta packning

Luxo arkitektlampe

Princess butikker